matildaliljegren

it will set you free.

Publicerad 2014-09-07 22:15:15 i Allmänt,

Väldigt dålig update. Har helt enkelt haft mycket annat för mig i veckan som gått. Massvis med föreläsningar och en utgång hanns med innan jag tog en tur hem till lilla Åtvidaberg. Det är precis som det alltid har varit och hur skönt är inte det? Det enda som förändras sen jag flyttade till jönköping är att "natt&bar" har stängt men det gjorde inte mig något. Det är så tryggt att veta att vag jag än gör och var jag än är  så kan jag alltid åka hem till Åtvidaberg och bara vara. 

I Åtvidaberg har jag hunnnit att gå ut och gå med Julia, fika med både Isabell och Sofia, varit på ett superlyckat släktkalas i yxnerum och fått tid att umgås med min fina familj. Och jaa vet ni vad, alla var hemma i Åtvidaberg samtidigt?! Lyx! På vägen hem till jönköping stannade vi till vid xxl och ett par innomhus/gymskor inhandlades och dom är redan invigda här ikväll. Så nu sitter jag här i min säng vid fönstret och är nyduschad och sådär nöjd som man mest bara är efter ett härligt träningspass och ska börja läsa lite i en bok somjag fick låna av Isabell. Ser fra emot veckan som kommer med plugg, träning, praktikdag och annat bra. puss
 
min fina guldlock till lillasyster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela