matildaliljegren

and i knew your pain.

Publicerad 2014-09-18 12:46:52 i Allmänt,

Nu ska ni veta har tentaplugget dragit igång! Har ett seminarie på tisdag annars är det inga föreläsningar eller så tills tentan nu den 26:e. Håller tummarna för att jag ska klara av att plugga så på egen hand. Vet att det behövs mycket självdiceplin och planering så ska göra allt jag kan för att det blir bra! 
Hade himla trevligt förra lördagen med tjejerna från klassen och igår tog tesse, elin och jag mig till akademin och hade en väldigt rolig nykter utgång. Himla värt! Ikväll kanske taco-torsdag står på schemat?? Det vore något! puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela