matildaliljegren

i´m stuck on the ground.

Publicerad 2014-10-13 18:18:02 i Allmänt,

Är tillbaka i jönköping efter en helg hemma i hålan! Alla vinterkläder, lite mys och massvis av matlådor har hunnits fyllas på. Trodde att jag var redo för en pluggvecka men jag är så otroligt trött (?!). Vet inte riktigt vad det kan bero på.. aja, hur som helst ska det tränas i veckan och lite partaj står också på schemat så det blir nog fint. Idag blir det cross cage vilket betyder väldigt få personer och så kör man inne i själv gymmet i en timme och plågas (vet inte om jag är riktigt redo för det men det är bara att ta sig i kragen och köra nu!). 
gos
 
Ps. Det letas för fullt efter en lägenhet till våren och nu i veckan håller vi tummarna på att vi lyckas få en som jag, bea och terese skulle bo i tillsammans i så fall och som bara ligger 100 meter från skolan! hoppas ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela