matildaliljegren

Talking to the moon

Publicerad 2014-03-09 09:38:42 i Allmänt,

Halli hallå. Nu händer det grejer här ska ni se! Amanda och jag har både bokat flyg till Bali och hotellet vi ska bo på är fixat det med. Wihaaaa! Det känns hur bra som helst med en semestervecka i Bali innan flyget mot Sverige bär av. Närmaste dagarna ska vi boka flyget till Sverige så att även det är klart. Då vet vi exakt när vi kommer vara på svensk mark igen. Känns lite knasigt måste jag säga. Jag både ser fram emot det hur mycket som helst och vill inte riktigt hem än på samma gång. Det ska bli himla skönt att träffa alla er där hemma och ha en trygghet att falla tillbaka på. Det som kommer saknas här är alla äventyr och vädret såklart hiha. Dock ska vädret bli sämre här i takt med att vi åker så det känns inte allt för hemskt. 
Vill bara njuta av de sista (inte ens två?!) veckorna i Sydney och vår kommande (HELT UNDERBART FANTASTISKA) östkusterna som jag väntat så länge på! 

Igår blev det äntligen premiär för mina nya klackisar och utgång med manda nere vid hamnen. Det dracks mousserande vin och kollades på hotell i Bali innan vi tog oss in till stan senare på kvällen. Himla koseligt! Ikväll ska vi träffa lite folk från surflägret och ta oss en runda till och imorgon ska ni veta folket så står jag och trängs i publiken framför Bruno mars. Kan inte ha det mycket bättre. Update från Bruno kommer imorgon någon gång. Puss



Moonlight cinema och lite surf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela