matildaliljegren

Run away before I get my spell on you.

Publicerad 2014-03-11 00:50:23 i Allmänt,

Godmorgon folket! Kom visst hem sent igårkväll efter konserten. Tror inte jag var hemma innan strax efter ett.. Jag kan ta och meddela att jag lätt skulle sitta och vänta på asfalt i timantals för att få se Bruno mars igen. Det var sååååååååå bra! Till och med killen som var förband överraskade i att vara fantastisk?!
Lyckades få en himla bra plats i publiken så tror att jag hade Max fyra personer mellan mig och Bruno. I slutet (i och med att det puttades/flyttades hit och dit) så var det bara två mellan mig och bästa Bruno. Wihaaa! Så där stod jag och hoppade omkring, sjöng med i alla låtar, skrattade och vid ett tillfälle till och med fällde några tårar. Så bra var det! Vet inte om publiken runt omkring mig tyckte om min sång men det fick som stå ut med. (; sen var jag inte ensam om att sjunga för full hals ur publiken om vi säger så. 
Efter konserten bar det av mot souvenirshoppen där lite pengar spenderades... Ehhh. Nu är det köpstopp här borta på ett tag tills löner +bond ligger inne på konton. Bara nödvändigheter som mat, torrschampo, sandaler(?) (se inte sandaler...) får köpas. Heja! 








Är sååååå nöjd att jag gick dit i min ensamhet. Bra Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela