matildaliljegren

I leave no regrets.

Publicerad 2014-01-15 04:36:06 i Allmänt,

Skippade morgonspringturen idag för att följa med Elin och se vart gelatissimo ligger nere i darling harbour. Insåg att jag inte varit här på dagtid än så det var på tiden! Vädret är tokbra för stunden och jag skulle mer än gärna ha en lugn förmiddag vid hamnen innan strandhäng i bondi. Meeeeeen nu ska det börjas att tjäna lite pengar. Lönedag idag från Icreamy och imorgon + fredag jobbas det dubbelpass så det blir två långa dagar. Tror att jag ska unna mig något såhär på morgonkvisten innan det bär av tillbaka mot bondi och min lilla (väldigt gula) glasskiosk. kos 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela