matildaliljegren

Happiness is about loving what you have.

Publicerad 2014-01-21 09:26:28 i Allmänt,

Gokväll! Eller snarare godmorgon för er hemma i Sverige. Tänkte börja med att berätta om en skräll (som ni troligtvis redan vet) och det är att dopet i lördags inte bara blev ett dop utan ett bröllop också! Dom var så fina alla tre. Lilla familjen eldåker som dom nu allihopa heter. Jättefint var det och Skype fungerade perfekt! 
Jobbet på gelatissimo går himla bra faktiskt. Fick reda på att jag fått jobbet i söndags och att jag nästan kan få så måna timmar jag vill och det låter ju kalas. Dock blir det lite väl mycket jobb den här veckan då jag självklart inte kan ta bort dagar på Icreamy utan förvarning. Det ska vi ändra på från och med nästa vecka då jag i fortsättningen bara kommer jobba torsdagar och fredagar där. (Det vill säga en dag med knasiga Pimmy och en dag då vi gör glass) bra val Matilda! 
För stunden sitter jag och filosoferar lite för mig själv och äter köpt kvällsmat i form av en kinalåda för $ 2,50 ~15 kr. Snart är det dags för ett kvällspass på glasställe nummer två men det ska inte bli så farligt. Längtar för övrigt till söndag och AUSTRALIA DAY för då blir det strandhäng och jag är ledig en dag (första gången på två veckor). Yihaa! 
Något spännande som händer där hemma tro? 
kos

Exklusivt!....?

Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2014-01-21 17:56:18

Här hemma håller vintern i sig o veckorna o helgerna springer på😊. Troligen får vi vår soffa den här veckan 👍 kram 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela