matildaliljegren

We will find our way on the road.

Publicerad 2014-02-03 03:11:29 i Allmänt,

Godmorgon där hemma. Tänkte börja med att säga att jag överlevde min 63 timmars långa jobbvecka, score!! Nu väntar jag (med lite spänning) på den veckans lön tiha. 
Har äntligen bokat in en surfweekend som kommer bli den 28:e - 1:a mars. Ni skulle bara veta hur mycket jag längtar till den! Men innan det ska några till jobbveckor avverkas och nu på söndag ska jag och Elin springa colour run. Det är inte ugglepiss det heller må jag säga. 
Idag ska jag för första gången i mitt liv till ett buddistiskt tempel. Dit ska jag med Pimmy som för övrigt fyller 24 idag (3:e). Tror att hon tar med sig lite fler kompisar så ska vi dit och be(?) och sen äta lunch där. Himla trevligt! 
Lyckades få alla kvällspass även denna vecka.... Så det blir lite ensamt igen. Måste säga till chefen om det nästa vecka för så här går det inte att ha det i längden. 
Inte minst så har min pappis fyllt år (igår). Är så himla glad att jag har honom. Världsbäst är vad han är. Älskar dig pappaaa! 
Ett grattis till tolla får vi inte heller glömma. Ni är ju för bra! 
Nu ska det njutas av det fina vädret och kanske lite shopping i eftermiddag? koos

Bilden är snodd av Amanda (proffsfotografen herself) och hör inte riktigt till. Kan låtsas att vi flaggar för alla födelsedagsbarn hahah. 
Den är hur som helst från AUSTRALIA DAY och bara för att förtydliga så såg vi inte ut sådär hela dagen (; .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela