matildaliljegren

Kapkunkaa.

Publicerad 2014-02-03 10:53:06 i Allmänt,

Tänkte bara att ni skulle se en vild som passar till det förra inlägget. Och för er som inte har listat ut det så kan jag meddela att det är Pimmy som ät med på bilden! Det var himla trevligt ATG få följa med till templet (mer ett hus och sen ett uterum som vi varvi på bilden) måste jag säga. Alla gav munken mat och fick lite vatten skvätta på oss samtidigt som alla rabblade någon sorts bön. Jag fick till och med ett eget papper på engelska då thaiskrift är lite över min förmåga. Såg nog helt lost ut när jag satt där på golvet och försökte hänga med i allt "kaa-pi-noij,saah-ki-pa" och jag vet inte vad. 
Nu ska det jobbas. Ha de! 


Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2014-02-06 22:12:51

Vad gulliga ni är ihop ! 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela