matildaliljegren

Before out time has run out.

Publicerad 2014-02-11 06:45:59 i Allmänt,

Har inte så mycket tid på mig så skriver en snabis. Tänkte börja med att säga hur galet fort tiden går?! Nyss satt vi där i december och bokade in colour run (väldigt tidigt för att inte missa det) och nu är det redan förbi? På fredag är det alla hjärtans dag och halva februari har då gått. Dags att boka östkustresan! 
Imorgon ska vi alla tre på jobb och efter det tar vi oss till indie travel för att kolla hur man kan lägga upp resan/priser och så vidare. Vore hur skönt som helst om vi kunde boka resan nu i veckan så man har det gjort. efter det ta vi oss till någon resturang i stan för att äta gott för tio dollar (ca60 kr) och på det få gratis manekyr. Hur bra låter inte det! Därefter fortsätter lill-lördagen med en utgång på beach road hotel. Var himla läng sen jag var ute så det ska bli festligt att få klä upp sig lite och ta några kalla öl sådär mitt i veckan.
Annars då? Joo, har pratat med chefen på jobbet så från nästa vecka blir det förhoppningsvis mer dagpass så jag inte går om alla här hemma. Och inte nog med det! Surf camp väntar på mig runt hörnet. En weekend resa bara två timmar utanför sydney med surfning, nytt folk och lite fest på det. Kan ju bara inte bli misslyckat. 
Nu måste jag ta och göra mig iordning för kvällens jobbpass. See yaa!


Därja! Mobilbild från colour run när vi hade kommit in i mål och inte hunnit fram till scenen bland alla människor, all färg och vatten som resulterade i två hel leriga sjöträskmonster. Har inte fått bort färgen än (främst i håret) efter två duschar och alla mirakelmedel som vi lyckats hitta. Så nu är jag inte brunett längre utan har rosa hår, heja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela