matildaliljegren

we don't have forever.

Publicerad 2014-08-16 17:58:17 i Allmänt,

har alldeles precis (igår) flyttat ner till jönköping och kände att det var dags att blogga lite nu när det förhoppningsvis kommer hända en hel del! pappi skjutsade mig ner hit och vi hann med en tur på ikea och citygross för shopping och uppbunkring. tack snälla pappa för det. vet inte hur jag hade klarat det annars, det var guld värt! 

kort update: 
nu idag tog jag lite sovmorgon och lite städning har hunnits med. känns himla bra här i lägenheten när mina saker flyttat in helt. jag har gjort mig iordning en smula för utgång ikväll med ingen mindre än ester (som förövrigt är påväg hit i skrivandets stund). det ska bli kalaas! skriver mer imorgon när jag inte har mer tid för sånt här trams ;)
 
 sneak peek av lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela