matildaliljegren

they leave me breathless.

Publicerad 2014-08-30 12:02:40 i Allmänt,

Hallå där! Njuter av att äntligen ha en ledig helg, känns som att det var väldigt länge sen även fast det inte var det. Igår stod hemma/filmkväll på schemat och idag tog jag tid för att göra lite gofrukost och hör och häpna jag har hunnit tvätta, diska och sitter just nu och pluggar. Heja! Eller jag har pluggat tills nu iallafall och ska försöka få ihop lite. Har i veckan lärt mig att jag i fortsättningen bör skriva ut åhörarkopior på powerpointerna innan föreläsningen och anteckna på dom. Försöker nämnligen sammanfatta en av de bra/viktiga föreläsningarna vi hade i veckan men lyckas inte få ihop något vettigt.. Känns mest som att jag sitter och ordbajsar bara för att. aja, jag gör mitt bästa iallafall!
I övrigt har jag fått reda på vart jag ska vara på min fältstudiedag, sofia och linnea är påväg hem från cypern pecis i stunden och ikväll ska det bli tacomys med några bra från klassen. Inte alls fel! Hoppas ni har det fint! 
 
snart snaart kommer vi ses igen! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela