matildaliljegren

the feeling's overwhelming.

Publicerad 2014-08-23 10:53:40 i Allmänt,

aloha! Är allt bra med er? 
Sitter för första gången på hela veckan och kan på riktigt bara ta det lite lugnt ett tag. One tree hill har kikats på samtidigt som gofrukosten har ätits. Jag har till och med hunnit att sätta på en tvättmaskin (?!). Inte illa pinkat! 
Har haft en så fruktansvärt rolig inspark än så länge! Jag har hittat en hög av folk som jag trivs vldigt bra med och vi har farit runt på allt från full moon party (med självlysande färger i mörkret) till overallcermonin i tisdags och nordens största poolparty igårkväll. Idag så står nattuppdraget och toga-party på schemat men det börjar inte förrän klockan sex ikväll så innan det ska det kanske shoppas något till toga-outfiten och så ska jag ta och ringa hem till mami och papi för att höra hur dom har det. Imorgon är vi hel lediga så då ni ska jag gosa runt här framför lite serier tillsammans med mina filtar och lite godis ;) 

 Tänker på er, puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela