matildaliljegren

stand a little taller.

Publicerad 2014-08-18 08:24:27 i Allmänt,

godmorgon.... Har sovit alldeles för lite inatt och mest legat och rullat runt/haft småpanik för att jag måste sova ni vet. Nu är det iallafall äntligen morgon och jag får gå upp! Ställde klockan lite för tidigt idag så jag slipper stressa. Kan erkänna att jag är galet nervös för det mesta idag. Vet ju ungefär var salen ligger och så men det finns en miljon saker till att vara nevös över kan jag lova! Försöker dock tänka att jag inte är den enda som kommer dit ensam och nervös för vad som komma skall. Jag hoppas att allt går som det ska här i regnet och jag ser väldigt mycket fram emot nollningen som troligtvis kommer vara himla kul och så man lär känna lite folk nivet. Ae nu ska jag inte sitta här mer utan göra mig iordning lite sakta. Hoppas ni har det bra och är taggade för jobb/skolstart idag ni med! puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela