matildaliljegren

There's no stopping us right now.

Publicerad 2014-04-17 05:01:05 i Allmänt,

Oj oj oj! Jag har för ett tag sen landat på säker mark igen. 
Det var helt otroligt!! Vilken frihetskänsla! Skulle kunna göra det där om och om igen. Köpte med en video när jag hoppar och lite kort innan och efter. Ser inte riktigt fram emot att se den hahah Kände hur mycket kinderna dallrade och hur ocharmig jag såg ut när jag hoppade. Kommer nog bli fantastiskt! Kanske kan ordna så att det blir några bilder av videon också om jag har tur(; 
Kan säga att jag är sjukt glad att jag gjorde det. Det var nog bland det bästa jag gjort! 

Fantastisk bild...... Maha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela