matildaliljegren

i'm addicted and i don't know why.

Publicerad 2013-01-16 17:27:21 i Allmänt,

mors. har haft en härlig dag hittils. varit ute i ett soligt men kallt oslo. strosade omkring i nya jackan tillsammans med min kamera. kände att jag borde passa på att se på allt det vackra som finns runt omkring men på grund av kylan tog vi oss en tur till operan. skulle vilja gå till hamnen innan jag åker med det får hinnas med imorgon eller på fredag. tanken var sen att lämna tillbaka mina jobbtröjor så jag inte behöver tänka ett dugg mer på det. träffade tilda som jobbar där med mig och  hade en riktigt trevlig pratstund. vi sa hejdå,lycka till och allt det där. 
ikväll ska iallafall jag gå till mattias,madde och högen för lite trevligheter. blir lite hejdåfest för några stycken skulle jag tro. det får bli trevligt! måste dock ta och hoppa in i en dusch för det var inte igår (; ehe. har förövrigt inhandlat mig en liten myntplånbok dom sovenir från norgetiden.(inte för att den har något att göra med norge då det förestöller en räv men ändå?) hittade den på fina accessorize när jag strövade omkring. 
ni får ha härlig kväll. gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela