matildaliljegren

i'll always come back to you.

Publicerad 2013-01-12 15:01:23 i Allmänt,

helg nu. gosar framför johan falk-filmerna nu för tiden. händer ingenting spännande här tror jag? känns inte lika jobbigt att gå till jobbet längre. oroar mig inte för något sånt nu för tiden. helt otroligt så bra det känns. tjatar om det hela tiden men jag kan inte vänta tills jag kommer hem! det ska bli så himla bra. alla fina där hemma som jag saknat så. det är nästan så att jag skulle kunna sitta och gråta av glädje  av att jag ska få vara hemma med alla på riktigt och inte bara för några dagar. bara så ni vet. 
Tumblr_ltkzcgny3s1r29t5yo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela