matildaliljegren

hold me before you go.

Publicerad 2013-01-06 10:47:47 i Allmänt,

godmorgon på er.
har lite trubbel här i norge, trivs inte med jobbet och ett problem har kommit upp som gör mig galen. vi får se hur det blir med allt. kanske kommer jag hem tidigare än planerat? den som väntar få se... tur att jag har bra sambos och en underbar familj hemma i sverige må jag säga. får mig att känna mig bättre och vet att dom alltid står på min sida. tackar och bockar för det.

idag är det ett kortare kvällspass som väntar. börjar vid fem och slutar vid halv elva ikväll så det är dags att göra något av dagen. ska alldeles nu ta på mig lite varmare träningskläder, haffa ipoden och gå ut och gå en snabb promenad. fixar inte mitt gymkort innan tisdag så det får bli att röra på sig själv i krokarna så länge. hoppas ni har det bra. annars blir det nog en film eller kanske lite fifa-spel. daniel är sjuk och olle har åkt hem   så det lär inte vara så mycket fart här hemma. må-ti är jag ledig så då får jag hitta på något bra. 
ha det fint.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela