matildaliljegren

hell yeah.

Publicerad 2013-01-11 00:15:18 i Allmänt,

inte hört av mig alls på sista tiden. internet har varit spårlöst försvunnet men nu är jag tillbaka igen! har "fixat" med jobbet så jag bara jobbar där till och med måndag. sen har jag semester i fina oslo i en knapp vecka innan pappa hämtar mig nästa lördag. åh det ska bli så bra att komma hem! jobbar bara fyra dagar till (varav två är korta) och sen ska jag bara umgås med alla dom bra som finns kvar i oslo. det blir fint. 
 
får dock inte lön innan tisdag? så nu ska jag leva fattigt med mina ynka 60 kronor på kortet. inte så svårt egentligen då jag har massor fryst mat här hemma men en liten utmaning ändå? kanske inte hahah . i veckan får jag förresten en rumskompis igen! har varit konstigt ensamt att bara sova en i mathildas och mitt koseliga rum. elon tar mathildas plats så slipper jag vara ensam. annars? inget tror jag. bara glad att jag har så fina vänner som tänker på mig. tack <3
 
nu temys med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela