matildaliljegren

don't hold back.

Publicerad 2013-01-13 14:14:03 i Allmänt,

god middag på er. har sovit länge (som vanligt) och legat kvar i sängen och kollat på johan falk. sorgligt nog är han mitt enda sällskap inu för tiden. tror jag redan har kollat på sju av alla dom 15 filmer sen jag började kika på det. känner inte för att krypa ner fån min gosiga gömma och sätta mig vid frukostbordet tillsammans med en hög bakiskillar som antagligen blev lite för onyktra igårkväll. mehe. på tal om det så är det lite ensamnt i oslo måste jag säga. finns  inte riktigt någon man kan prata om allt med nu när mathilda och också olle inte är här. såå jag umgås mest med mig själv och gör ingenting vettigt alls. det ska jag dock ändra på när jag jobbat min sista dag imorgon måste jag påpeka. då ska jag springa på ärenden, gå på stan, måla lite och inte bara ligga i sängen framför film efter film. ska nog ta en sväng till mattias, filippa och den högen med innan jag åker hem (Y). har tyvärr fått reda på att elon inte kommer förrän i helgen så jag har ingen att vara arbetslös med längre, typiskt! så det kan vara. får hitta på utflykter för mig själv kanske? vi får se.  gårkvällen på jobbet gick galet fort och vi hoppas på det idag också. önskar er en fin dag.  kos ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela