matildaliljegren

in the dark i have no name.

Publicerad 2012-09-25 16:41:52 i Allmänt,

bestämde mig igår ör att säga upp mig på jobbet pga en drös olika anledningar. pratade med chefen idag och han ville inte att jag skull sluta alls ?! blir helt knasig. han sa ändå att det var okej men erbjöd mig en lön på 140 norska i timmen istället för 135. blir lite velig, vågar jag riskera att bli helt arbetslös? ska nog söka jobb så mycket jag kan brevid och säga upp mig när jag börjar få napp. låter det vettigt? 
nu har jag jobbat båda mina lediga dagar så slappar allt jag kan innan mina riktiga jobbdagar börjar imorgon. lyssnar på underbar musik av både the script och mumford and sons (då deras nya skivor äntligen kommit ut thank heaven! ) och har på mig gosiga kläder. tror att jag ska skriva ett brev till mormor och morfar och kanske måla något? det får vi se. ikväll är det jag som är kock i huset, köttbullar och potatismos, wihaa!
borde tvätta men..... det kan jag göra imorgon? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela