matildaliljegren

your strengths makes me weak.

Publicerad 2012-10-25 00:59:48 i Allmänt,

humöret på topp! kom hem från en absolut helt okej dag på jobbet och överraskas (klockan halv tolv) av lyxmat som mathilda stått och lagat. hur bra var inte det?! trodde att jag skulle få göra lite nudlar eller liknande och var helt okej med den tanken sen så står hon där i köket och har lagat stekt kyckling, potatisgratäng och oliv/fetaost/tomatsallad. min mage skrek av glädje och sång och dans i köket blev resultatet a den totala lyckan. underbart! det ska även tilläggas att min match på xperteleven vanns med 4-1 på bortaplan och de sista harry potter-filmerna är hemlånade så ett maraton av dom är vad som kommer hända imorgon förmiddag. i brist på annat tänkte jag visa er mitt och mathildas bästa shoppingställe. här handlas allt från äpplen,potatis till oliver och kryddor. prisvärt och nära!
ae tror att jag måste fålite sömn även jag. natt med er, hoppas att dagen har varit kalas :} 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela