matildaliljegren

when you get what you wan´t but not what you need.

Publicerad 2012-10-22 00:10:43 i Allmänt,

väldigt dålig uppdatering från min sida måste jag säga. har haft fullt upp med jobb, lite sömn och mycket trevligt folk både i fredags och igårkväll/natt. trodde att jag skulle vara ledig imorgon men så blev det inte. jobbar ioförsig bara fem timmar så det är ganska lugnt ändå. ikväll har mathilda och jag  gjort tacos och kikat på solsidan med olle. nu sitter vi och försöker spela alias tillsammans alla i ollektivet och en granne men det raserar lite när alla spelare går iväg för att sova och alltmöjligt. själv sitter jag här och halvsover och väntar på att spelat tar slut lite ehe. lite partypooper ikväll tror jag? äh så kan det vara ibland. längtar till jobbet är slut imorgon så jag får ledigt och kan sova framför en film eller så hela kvällen och tisdag. mums! 
sliten chokladätande brud som aka sova alldeles nu. natt på er mina sköna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela