matildaliljegren

pictures of past lovers at his side.

Publicerad 2012-10-26 11:45:06 i Allmänt,

sovmorgonfredag! :d galet skönt att inte passa någon tid alls över huvud taget. som jag har förstårr så har alla hemma i sverige tagit höstlov(?) så jag tar det för en dag här också. planen för dagen blir att gosa här fram tills mathilda börjar jobba vid tre för då ska jag med ut för att köpa garn och kanse ta en promenad till hamnen för att gå omkring med kameran en sväng och bara titta omkring. det är så fint där! andra delen av sista harrypotter-filmen ska även ses och så är jag kvällens kock eftersom mathilda jobbar sent. eller jaa, till åtta eller vad det var. vi får se vad det bjuds på men jag antar att det blir någon köttbit och potatis. äh, det tar vi senare. nu... leta fram et beroendeframkallande spel på datorn. något förslag? 
gos.
kikade runt lite och hittade den här bilder från roadtrip till arboga i somras. så bekymmerslösa  vi var! inte för att jag är nere i något träsk nu men ni vet. tänkte passa på och tacka för den turen och säga grattis  till manda på hennes namnsdag. puss

Kommentarer

Postat av: Mandi

Publicerad 2012-10-26 13:40:14

Vi var bra på det där med roadtrips helt enkelt! Finafina du, tack! <3

Svar: så lite så <3
matildaliljegrens.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela