matildaliljegren

i'll wait for you.

Publicerad 2012-10-29 10:23:48 i Allmänt,

hej på er. en helt överlycklig matilda sitter här och väntar på att frukostmackan ska bli klar innan det ska dras mot jobbet om en timma. mathilda och jag har nämnligen okat vår resa som vi ska göra i vår!  det blir helt omvänt mot vad vi först tänkte men det gör inte mig en smula! vi åker till mexico den 17 februari för att bo vid den karibiska kusten en månad på ett femstjärnigt hotell. åhh vad jag längtar!! sen ska det inte vara så att vi är på hotellet hela tiden utan vi ska med på äventyr som kan finnas i djungeln och jag vill simma med delfiner. tänk om vi lyckas med det? helt sanslöst. när jag kommer på vad namnet till htellet är ska jag se om jag an visa er någon bild (: 
detta betyder också att jag kommer vara hemma i sverige innan mars är slut och att det kanske kan åkas på the script-konsert i slutet av mars?! det hoppas vi på!! då vore jag så nöjd med min tid i norge så det vore inte klokt! nu ska jag äta lite, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela