matildaliljegren

do not fall to your knees.

Publicerad 2012-10-29 22:52:29 i Allmänt,

haft en minst sagt jobbig dag idag. gick till jobbet för att dela ut lite lappar om den nya öppningen på lördag (troddejag). det skulle vell bli lätt? mae... dumma matilda tar inte på sig femton lager med kläder som hon borde göra utan har lite halvmycket kläder på sig (vilket innebär inget underställ, inte tjocka vinterjackan,vantar eller mössa.) jag kommer till affären vid elva och tror att vi ska vara klara sådär lockan tre men det visar sig att vi ska gå omkring ute och sätta lappar på bilar i ett stort område till klockan sex i slask, regn och  snö. härligt! halvvägs trodde jag att vi inte skulle kunna dela ut hälften av alla våra 4-tusen lappar men vi lyckades med kanske 3 fjärdedelar iallafall. resultatet blev tovigt hår, kalla fötter och ännu kallare matilda. så nu vet jag det iallafall , imorgon och på onsdag får vi samma uppdrag men hu vad mycket kläder jag ska ha på mig! mitt i all kyla och allt annat tossigt kom jag på att vi beställde resan igår så vandringen skulle bli lite lättare. intalade mig själv att det snart var över och att månaderna skulle snabbspolas lite tills februari. hittade inte någon riktigt bra bild men det är iallafall här jag ska sola mig brun och fin om lite mer än tre månader. lycka.
 bilden får duga en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela