matildaliljegren

someone, somewhere.

Publicerad 2012-11-30 08:55:17 i Allmänt,

godmorgon på er! sliten tjej sitter här själv och äter frukost. smart som jag är har jag tappat bort min norska bankdosa och hyran ska betalas in  idag. sååå det vra bara att gå upp för tidigt för att dra till banken nr de öppnar vid nio och därifrån sen vidare till en hel dag med jobb. ikväll blir troligtvis en hemakväl med film och allt det ni vet. dom andra ska nog till filippa, mattias, gustav och dom men vet inte om jag orkar ta mig dit efter jobbet. aja, det får vi se. det blir att ta en sak i taget. annars händer inte mycket spännande här tror jag? kanske adventsbak på söndag och så ska jag få ett helt nytt schema nu i dagarna vilket jag är lite spännd på. 1:a december redan imorgon så tiden rullar på. hoppas ni har det bra allihopa och ta hand om er. nu ska faster till banken! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela