matildaliljegren

i will fallow you.

Publicerad 2012-11-01 16:03:47 i Allmänt,

skrev alldeles nyss ett lite halvlågnt inlägg om allt möjligt men det försvann förstås så vi tar det lite ort. idag har jag umgåtts med mathilda som handlade lite julklappar, vi han också med att fika och prata en bra stund. riktigt trevligt. sen håller jag på och planerar lite inför julen som ska firas här i år. det ska minsann bli bra för det ska jag se till.  jag har även fått mitt schema fram till den 7 januari och får min ledighet mellan 28 december och 3 januari så då ommer jag åka hem till kära åtvidaberg och träffa många saknade. tänkte passa på att fira nyår riktigt ordentligt i år så letar efter nyårskläderna nu och är lite sugen på att åka iväg och fira om någon tycker att det vore trevligt? vi får se. nu ska det tas väldigt lugnt, blir nog att kolla på serier och hitta något att sticka på nu närmaste. tror jag fick med det mesta? aja, det blir fint. 
 
gos.

Kommentarer

Postat av: Ester Svensson

Publicerad 2012-11-01 17:19:57

kom till mig och fira nyår!!! :D

Svar: så kan det kanske bli :d
matildaliljegrens.blogg.se

Postat av: Mandi

Publicerad 2012-11-01 17:50:37

....jag är i Australien då....

Svar: vet.. och det är bajs.
matildaliljegrens.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela