matildaliljegren

i knew your pain.

Publicerad 2012-11-10 12:41:25 i Allmänt,

jag överlevde gårdagen!
nu blir det inga mer dubbelpass på en stund iallafall. nya butiken är galet fräsh och jag ska dit en sväng ikväll och jobba ett kort pass igen. inte så farligt att stå där med tilda i två och en halv timma för att sen bara vara själv där i tre timmar och sen sluta. wihaa
sen ska det umgås med alla sambos om jag har förstått allt rätt? det vore lite trevligt faktiskt men innan dess så ska det stickas! hur mysigt som helst att sitta och sticka. doc är det trevligare när mathilda är medmen det är ett väldigt trevligt tidsfördriv måste jag säga! nu stickar jag ett par tofflor (eller kortare sockor) till mig själv och det är lite spännande. har precis kommit till hälen och jag förstår inte en smula av vad jag ska göra men det får lösa sig. kan vara så att första tofflan blir klar imorgon s då får ni se mitt lilla mästerverk! ehe.. mää tillbaka till verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela