matildaliljegren

give me hope in the darkness and i will see the ligt.

Publicerad 2012-11-06 22:28:36 i Allmänt,

nu är det dags för mig att ta tag i kragen. ska börja träna som en galning och få ordning på saker och ting. inte helt men i stort sett sluta med all struntmat och må bra. det ivet började idag och det SKA jag leva. började med att jag köpte lite frukt till mig själv, plockade ur diskmaskinen (mitt uppdrag den här veckan), jobbade, åkte till det nyöppnade gymmet för att anmäla mig, åkte till det andra gymmet för att vara med på body-attack och sen hem för att äta en gryta med lite banan till. nu står klockan på 7:20 så ska jag gå upp, ta mig till gymmet för att springa,krosstrainern och liknande i en timma för att sen åka hem äta frukost , sova och sen till jobbet så får jag kvällen fri . känns faktiskt riktigt bra och jag ska klara av det. i like how it feels, what doesn't kill you make you stronger och ni vet allt vad som spelar på body-attack passet. det ska gå! 
 
hör av mig imorgon för nu ska jag sova en smula. ni får en helt random bild att kika på.togs för några veckor sen om jag inte har helt fel? aja, natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela