matildaliljegren

neW jOb.

Publicerad 2012-03-24 04:27:08 i Allmänt,

tror att jag vet jag ska jobba som i framtiden. fyllechaffis! har spenderat hela kvällen med amanda för att sen tillsammans hämta människor i stan och efter det en tur i Åtvidaberg. hur trevligt son helst! vi har smockat i oss glass, godis, läsk och fullt med annat onyttigt, precis så som det ska vara (;
dock är jag inte överdrivet trött för tillfället. borde sova eftersom att klockan sakta med säkert tickar mot halv fem? kanske lika bra eftersom att vi missar en timma imorgon (;
vi bugar och bockar för den trevliga kvällen!

Kommentarer

Postat av: hon på andra sidan jorden

Publicerad 2012-03-29 05:54:26

lite dålig uppdatering tycker jag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela