matildaliljegren

feel alright.

Publicerad 2012-01-31 07:35:22 i Allmänt,

försov mig. hål i byxorna. hann inte äta frukost. ishår. glömde allt viktigt hemma. hungrig. trött. randiga strumpor som syns.

där var klagolistan för idag. nu är det slut med det. jag hann trotts allt till halv åtta bussen och lyckades klä upp mig lite så jag slipper att ha gosebyxor på stan sen. nu taggad det till gavin (dock utan musik pga inga hörlurar) imorgon. det kommer bli kalas minst sagt! kan de bästa låtarna så kan ju sjunga högt i bussen om det skulle vara så (; hahah
hoppas ni får en fin dag trotts snö och kyla. snart kommer bussen men vi hörs alla glada :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela