matildaliljegren

i remember everything you say.

Publicerad 2012-12-17 12:51:04 i Allmänt,

godmorgon alla skönheter. vaknade tidigt idag av att mathilda började jobba vid 7 och har sedan dess sovit och snosat om vartannat. hur koseligt som helst. idag är en av mina två lediga dagar men på schemat står det julbord med jobbet. ska vara på i ena affären redan vid tre för att fixa lite och sen ta en sväng ut för att äta. det blir nog trevligt ska vi se. 
i dagens paket jag fick av flickebarnet var den en finnfin kockmössa. så nu ska det bakas! till lunch serveras nybakad baguette tillsammans med äggröra, chaminjoner, te oc lite annat smått och gott. muuums ! 
innan det ska ätas måste en sliten matilda hoppa in i duschen så jag slipper göra mig iordning i panik dom sista fem minutrarna. för er som inte har koll på det så är det bara en vecka kvar till julafton och 10 dagar kvar tills jag tar en tur till sverige. himla bra. 
gott :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela