matildaliljegren

i knew my weakness.

Publicerad 2012-12-23 00:24:12 i Allmänt,

godkväll där hemma. har natthandlat julmaten alldeles nu efter jobbet. dyrt som attan var det och jag är helt slut. ikväll ska jag kolla på lite grey's anatomy och sen sova. mathilda däremot har alldeles varit på shm konsert här i oslo. köpte den igår för 250 kr eftersom att en person som skulle gått gick och blev sjuk. hur tur har hon inte?! det är ett gäng som är här över helgen nu så det var en av deras kompisar som hade blivit sjuk.  inte alls avis här hemma när hon varit där och nu ska vidare ut tillsammans med en hög människor. hade inte okat det annars hade jag följt med på den snutten iallafall. 
imorgon väntar ännu ett nästan 11-timmarspass i godisbutiken. helt galet vad tiden går långsamt när det inte händer något där ibland. sitter och väntar ut sådär sju timar efter jag gjort allt som finns att göra där. aja, sen är det julafton och jag får min lediga dag innan det blir vanliga arbetsdagar 25-27 så tar jag och åker hem till kära åtvidaberg den 28:e. det ska bli så härligt att träffa alla igen och inte göra någonting som har med jobb att göra (; ae ni nu ska jag slappa som aldrig förr. sov gott.
helt random bild som jag tycker är helt underbar. vilka tider! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela