matildaliljegren

am i the only one in love.

Publicerad 2012-12-27 13:41:11 i Allmänt,

heppåer! har egentligen inte tid att sitta här och dega så det blir en kortis. tänkte mest säga att jag snart är påväg hem :d helt galet, första hembesöket på 5 månader och det är imorgon? härligt att komma hem en sväng men samtidigt lite tokigt. idag är alltså sista dagen som jag och mathilda ska vara sambos, kommer bli hur konstigt som helst att inte umgås med henne 24 timmar om dygnet som vi gjort nu senaste halvåret. blir lite spännande hur se det blir utan henne sen i januari. ae, nu måste jag packa klart det sista, föra över lite pengar och lite trams innan jag åker till jobbet för sista gången 2012. ska förövrigt säga upp mig idag med så nu är det inte långt kvar till även min resa i norge är slut. hoppas ni har det bra, kos
wiihaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela