matildaliljegren

starfighter

Publicerad 2012-08-31 21:50:29 i Allmänt,

det blev en ganska bra dag ändå. gjorde mig i ordning och gick bland alla människor med ett leende på läpparna. så trevligt är man möter folk som ser att man är glad och ler tillbaka. riktigt underskattat måste jag säga. svängde upp på gatan i mitt tempo och gick in i de affärer jag vile och lyckades ganska bra med shoppingen. nästan för bra faktiskt men så får det vara. blev riktigt glad av plaggen jag köpte och de kommer att användas flitigt. dock köpte jag en klänning som jag tittat på väldigt länge men den är mörkblå så kanske går att använda i vinter? eh.. aja, den var fin iallafall. planen var att alla sambos skulle hitta på någonting roligt ikväll men det blev inte så. hashi och daniel är ute på krogen men jonathan och jag kan inte komma in dit för vi är 19. trevligt för dom men det blev filmkväll för resterande. kanske drar ut en sväng när dom kommer tillbaka och äter nattmat på max eller så? vore trevligt! mä nu ska jag kika på film, tror det blir kenny begins! trevligt :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela