matildaliljegren

running in circles.

Publicerad 2011-09-28 20:03:21 i Allmänt,

sitter och pluggar lite lagom sådär. är meningen att det ska skrivas en resencion på "crazy tupid love" men hjälp av två andra resencioner och allt möjligt. orkar inte bli depp eller trött på grund av sånt trams så det har jag slutat med, toppen! hahah nu måste jag berätta en sak som jag aldrig hade kunnat tro om mig själv... mamma har köp en one piece till mig?! hahahahahahh inte en riktig förstås men den är marinblå, ganska tunn men jättemysig. känner mig allvarligt som en jättebebis i den, gos. nu blir det idol med fina mamma.
heeejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela