matildaliljegren

every tear is a waterfall.

Publicerad 2011-11-27 22:01:04 i Allmänt,

slutet av november och termometern har varit på 13 plusgrader idag?! underbart! tiden går överdrivet fullt för tillfället. skönt/läskigt jag vet inte vad. i helgen har det varit biotittande, fotboll, innebandy, barnvakt, finn-fem-fel-lan, pepparkaksbak och allmänt slappt.
tonade för övrigt håret idag. blev lite mer mörkbrunt men inte åt det svarta hållet. skönt att göra någonting åt håret, blev ganska nöjd om jag ska vara ärlig.bil kommer upp snart?  imorgon är det sovmorgon som gäller, klättring i hangaren och innebandy. fint. är någon sugen på en fika i veckan så är jag på så ni vet (; hahah ha det fint, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela