matildaliljegren

When the rest of me is down.

Publicerad 2014-08-24 22:53:20 i Allmänt,

Har haft en superledig dag idag som mestadels spenderats hemma i lägenheten i mina mjukisbyxor. Tog mig dock tid att promenera munksjön runt och efter det blev det en kort tur till Ica Maxim för framförallt handlande v en osthyvel och kaviar (för den som är nyfiken....?) men även lite onyttigt ehe. Ska ta mig i kragen efter veckan som kommer då det inte kommer vara lika mycket festande och spring som det är nu så det mest blir hemlagad mat istället och lite motion! Ha de! 

Yää, vi var på nattuoppdrag och togaprty igårkväll. Himla trevligt! Imorgon väntar förövrigt den första riktiga föreläsningen på mig, heja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela