matildaliljegren

never back down.

Publicerad 2014-08-17 20:22:02 i Allmänt,

Hänger i lägenheten alldeles för mig själv. Hade en himla rolig kväll igår med massvis av fint folk! Blev mest jättepeppad på att börja imorgon. Vi sprang till och med (utan att leta) förbi salen som jag ska vara i imorgonbitti så det känns ganska lugnt. Jag borde kanske vara mer nervös än vad jag är för stunden men det kommer säkert när jag ska lägga mig ikväll. 
Har haft en väldans slapp dag då regnet har öst ner i flera omgångar idag. Nu ska det ätas ite och jag tänker fortsätta myset framför tvn med en film som börjar vid nio. Ha det gott dä hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela