matildaliljegren

We live in cities you'll never see on screen.

Publicerad 2014-03-04 00:40:46 i Allmänt,

Mors där hemma! 
Har varit på ett himla fint äventyr i helgen måste jag säga. Surf camp var hur bra som helst! Är nästan sugen på att åka dit över en till helg innan vi drar oss mot östkusten (?). Träffade en tjej från Tyskland där som också vill tillbaka med den enda helgen jag kan åka (nästa vecka) är den enda helgen som hon inte kan.. Oh well. Vi får se hur det blir med det där. Helgen bestod av härligt folk, surfande i regnet, skratt och färdiglagad mat hahah. Vi började dagarna med att gå upp med tuppen för frukost och sen två timmars surflektion (med vältränade surfare) på det. Det finns värre sätt att starta dagen på om vi säger så. (; Första morgonen när vi var på stranden fick vi till och med se delfiner hoppa nära stranden. Helt magiskt! 

Nu väntas jobb som vanligt. Var där igår och kämpade mig genom dagen med världens träningsvärk och alldeles för lite sömn i kroppen men nu kör vi igen! Ikväll ser det också ut som att det äntligen blir utebio. Har aldrig passat innan och vet inte om vi kommer kunna tajma det igen så vi kör på. Hoppas dock att vi slipper regnet. Annars då? Trivs som fisken och försöker njuta allt jag kan av bondi och sista tiden här i Sydney. Har sagt till på gelatissimo om hur länge jag kan jobba (16:e) och ska idag prata med andra jobbet. Vill ha sista veckan här utan jobb för att kunna strosa omkring och göra lite vad jag vill.
Hoppas ni har det fint där hemma, kos! 






Översta bilderna är från surf camp. Dom två undre är från igårkväll då det blev lite picknick för ovanlighetens skull. Fick en hundpolare (José) som var med oss utan ägare i säkert tjugo minuter. När ägaren senare kom ville han stanna med oss den rackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela