matildaliljegren

Somewhere only we know.

Publicerad 2014-01-16 10:26:49 i Allmänt,

Trivs. Sitter för stunden och har precis ätit kvällsmat (take away från McDonalds...). Klockan är 20 över åtta på kvällen och det är helt ljummet ute. Vid nio börjar mitt andra arbetspass för dagen så nu sitter jag och njuter i darling harbour och tittar på solnedgången och glada människor som springer runt här. En gatutrubadur "plockar" på en gitarr och spelar härlig musik och inte nog med det. Jag hann skypa med lillasyster (sådär två minuter men ändå) en sväng och vi ska höras senare när jobbet är slut. Kan inte vara så mycket bättre för stunden. 
Saknar er där hemma lite extra ikväll. Men tiden kommer gå himla fort och snart är jag tillbaka i Sverige och kan krama på er. Hoppas ni har det fint och ta hand er. kos


Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2014-01-16 16:42:15

Vad kul att du börjat blogga igen, så vi kan följa dig o se alla härliga sommarbilder. Vi saknar dig med , men kan se att du mår bra o "lever din dröm". Kos ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela