matildaliljegren

Afraid of lonely.

Publicerad 2014-02-13 04:59:04 i Allmänt,

Ni kan inte ana hur glad jag är just nu. Igår bokade vi nämligen äntligen vår östkustresa! Kan inte längta mer efter att åka iväg på nya äventyr, träffa massvis med folk, bli lite brun på stranden och allt det där. Datumen på resan sätts klart imorgon men som det ser ut nu så åker vi typ den 20:e mars. Helt sanslöst att det bara är fem veckor tills vi åker. LYCKAAAA! 

Annars är jag sådär hemskt bakis idag. Firade med att gå ut på beach road igår ( säkert tre veckor sen jag var ute sist) och det blev lite mycket för att jobba 13 timmar både idag och imorgon. Och ja, min alla hjärtans dag spenderas tillsammans med all glass men vad gör det. Snart är det dags för surf camp och massvis annat bra. 
kos

Ny tisha och röda läppar blev det kvällen i ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela