matildaliljegren

that would not be the end.

Publicerad 2013-01-07 13:01:06 i Allmänt,

äntigen.. helgen är här!!
två hela lediga  dagar är vadjag fått. känner på mig att jag kommer sova igenom både måndag och tisdag. så värt! ikväll ska jag dock gå till kören så jag kommer utanför huset en sväng. finfint. 
jobbet har förövrigt inte ändrats alls. inte tänka på det eller lägga ågon energi på det heller. det får vara som det är. är galet sugen på att åka hem i veckan och det för alltid så jag kan säga adjö till det och aldrig blicka tillbaka. 
nu har även en främling flyttat in hos oss. han kom på visning igårkväll och direkt när han klev innanför dörren sa han att han ville bo här. vet knappt vad han heter och ännu mindre vem han är men antar att det är bra så hyran sänks. hahah helt galet egentligen. man borde filma hur vi har det här nu för tiden. nästan lika dramatiskt som big brother. 
så kan det vara. hör kanske av mig ikväll. snakkes
ska upplevas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela