matildaliljegren

I'm never changing who I am.

Publicerad 2013-01-03 14:14:45 i Allmänt,

sitter på mitt rum och gör absolut ingenting.
inspirerande.
har lite ångest för att åka tillbaka till oslo imorgon.  haft en så skön semester här hemma och träffat (nästan) alla saknade människor.  är därför inte jättesugen på att åka tillbaka. ska bo där utan mathilda sista månaden och inte göra någonting vettigt alls. så livet kan vara. det blir att åka dit, träna, tjäna pengar och sen tillaks för att ta två lugna veckor och efter det vidare till mexico. inte mer än så. 
idag ska jag träffa ester en sväng innan det bir lovad träning med mamma och sen en lung hemmakväll med familjen innan tåget går tidigt morgon. mina sambos väntar tydligen på mig där  borta så helt fel blir det förhoppningsvis inte.
hoppas ni får en fin dag allihopa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela