matildaliljegren

tear it down.

Publicerad 2012-12-02 18:31:17 i Allmänt,

hej på er. 1:a advent är redan här och hu vad kallt det är ute. inte så konstigt kanske med tanke på att det faktiskt är december men ändå.
idag har jag haft min första lediga dag på två veckor ungefär. helt underbart med lite ledighet måste jag säga! snart ska vi få nya scheman i butiken. vi skulle börjat med dom imorgon men har inte hört någonting alls så jag antar att det är som vanligt. blir lite spännande att se hur det kommer se ut nu sista tiden fram till 28:e. (: 
idag har jag inte gjirt mycket alls. kikat ppå massvis film, stickat hur mycket som helst, kollat på julkalendern och gosat. stickade konstigt nog klart hela mössan som jag började på igårkväll?! hahah den blev ganska fin men dock lite väl liten så nu ska jag sticka samma fast betydligt större så jag skulle kunna använda den (; 
snart blir det lite lussebulle och glögg för julkänslans skull. och så ska vi tända adventsljuset för första gången. kos. 
hoppas ni har det fint. 
just det! nu håler det på att bli julfint i vårt lilla rum, underbart ((: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela