matildaliljegren

It's been written in the scars of our hearts.

Publicerad 2014-01-18 15:47:41 i Allmänt,

Har avverkat tre av mina fyra första jobbpass på gelatissimo varav två första dagarna var tolv timmar ( inklusive gamla jobbet) och idag blev det ett 8,5 timmars pass utan en lugn stund. Är sååå slut i huvudet, fötterna, ryggen och stackars lilla handleden med. Timmarna bara flyger iväg men utan en lugn stund. 
Nu är jag ganska precis hemkommen från jobbet. Goskläderna är på och maten är i ugnen. Snart snart ska vi äntligen Skypea med Sverige och få se lilla bebismartins dop. Åhh så bra det ska bli. Imorgon väntar mer jobb och jag jan säga att jag ser fram emot lönen nästa vecka (; 

Min fina utsikt ikväll, maha 

Kommentarer

Postat av: Mammis

Publicerad 2014-01-19 13:21:35

Duktig du är o tänk vad pengar du tjänar ihop till er "runtresa" sen 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela