matildaliljegren

don't wait for luck.

Publicerad 2014-01-14 00:10:53 i Allmänt,

hola mi amores.
Vet inte riktigt vart jag ska börja.. Har hänt mycket senaste tiden så jag drar det lite kort. Helgen bjöd på släktkalas hos Petersons, och inte minst ett kändismöte i söndagskväll i form av Will.I.Am.(vi var på samma club och vi stod väldigt nära honom,dock inga kort...). Igår (måndag) sov vi oss igenom dagen, fick en ny lägenhetspolare och så var jag ute på en långpromenad i solnedgången. Ett möjligt nytt jobb kanske väntar runt hörnet. Fick ett sms av gelatissimo (ännu en glassbar fast i Darling Harbour) att jag kunde få komma dit och prova på tack vare elin. Vore himla trevligt att slippa stå själv 80% av jobbdagen så det ser jag fram emot! Snart är det jobb på schemat så jag borde ta och göra mig lite i ordning innan det bär av. Hoppas ni har det fint! 
kos
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela