matildaliljegren

someone like you.

Publicerad 2012-11-26 17:47:00 i Allmänt,

oj vad länge sen det var nu. inte bra av mig. 
nu börjar det bli kallt här i norgeland. det kom lite snö idag och jag hoppas på att det fortsätter så så vi kan få lite snö på som lägger sig på marken. det vore fint att kika på. överallt i centrum gänger julbelysningen uppe och i alla affärer spelas julmusik. julkänslan är påväg till oss! mathildas daniel har kommit p besök och han stannar till torsdag tror jag. därför passade vi på att ha ett litet julbak här igår så nu har vi lussebullar att fika på! mums. 
 under veckan har jag inhandlat min nyårsklänning , ett lite halvt osäkert kort om jag tror ommer bli kalasbra! ni får dock inte se den än men det är en sån som är lite längre där bak och kortare där fram, i like it. 
ikväll ska jag fara iväg påkör igen. lite tokigt hur mycket jag tycker om det faktiskt. det gör mina måndagskvällar helt lart. trevligt sällskap, massvis sång och fika :)) ae hör av mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela