matildaliljegren

see the world hanging upside down.

Publicerad 2012-11-08 22:17:20 i Allmänt,

ger mig själv en klapp på ryggen idag.har tränat både igår innan jobbet och idag tog jag en sväng dit själv för att springa och köra lite på krosstrainern. blev inte så länge men ändå. (: tycker om när man springer där på bandet med peppande musik i örat, ökar farten och känner att man skulle kunna springa där i all evighet eller att man bara vill springa snabbare och utmana sig själv. inte klokt så bra jag mår av det.
i övrigt saknar jag sverige för tillfället. skulle vara skönt att få åka hem och ha det lite skönt en stund bara. är inte jättetaggad på att jobba från halv elva på morgonen till elva på kvällen men det är pengar iallafall. längtar till söndag och min lediga dag. då ska jag ha det så kosigt ska ni veta. 
känns som om det inte var så länge sen , skönt att tiden går lite fort ändå. puss på er

Kommentarer

Postat av: mandi

Publicerad 2012-11-08 22:31:20

Längtar hem dig finis

Svar: snart är det bara tå månader kvar och bäst för dom att det rullar på fort så jag kan ha tekalas med dig då du saknade. <3
matildaliljegrens.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

happiness is about loving what you have.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela